Intohimotoimisto Cassius on (taas kerran) saavuttanut menestystä mainonnan ja markkinoinnin kilpailuissa.
Esimerkkinä mainittakoon vuoden parhaana aikakauslehtimainoksena aikakauslehtikilpailu Editissä palkittu HJK:n ”Kadonnut”. Voitto on Klubille ja Cassiukselle jo toinen perättäinen. Viime vuonna samassa gaalassa voiton korjasi ”Töölön ihme”.
Vuoden Huipuissa Cassius oli illan palkituimpien toimistojen joukossa kolmella hopeallaan. Cassiuksen
Ruotsiottelulle suunnittelema mainonta palkittiin hopealla tekstisarjassa.
Sosiaalisen median maaottelu palkittiin digitaalinen markkinointiviestintä kategoriassa myös hopealla. Tuomaristo ylisti innovatiivista digikampanjaa ”hashtagien aateliksi”. Printissä hopeaa nappasi HJK:n
”On Vain Yksi Klubi” sarja.